Regulamin sklepu
Regulamin Sklepu Internetowego oraz świadczenia usług za pomocą sieci Internet oferowanych za pośrednictwem portalu https://zdrowiejjemy.pl/ w brzmieniu ustalonym na dzień 12.01.2024 roku
§1 Postanowienia ogólne.
- Regulamin określa zasady funkcjonowania:
- Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem internetowym https://zdrowiejjemy.pl/ oraz
- świadczenia usług dietetycznych, w skład których wchodzi kompleksowe doradztwo żywieniowe dostosowane do stanu zdrowia oraz stylu życia oraz zamierzeń pacjenta będącego Klientem za pomocą sieci Internet pod adresem https://zdrowiejjemy.pl/
- Właścicielem Sklepu Internetowego, jak również organizatorem usług dietetycznych jest Magdalena Węgrzyn prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Poradnia Dietetyczna Magdalena Węgrzyn”, NIP: 6831956307, REGON: 122540383 z/s w Staniątkach pod nr 610, 32-005 Niepołomice.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów korzystających ze Sklepu Internetowego oraz korzystających z usług dietetycznych, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym oraz w wyniku wykonywania usług dietetycznych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w § 8 Regulaminu.
- Sklep Internetowy działa za pośrednictwem sieci Internet. Usługi dietetyczne świadczone w ramach zamówień realizowanych w oparciu o niniejszy Regulamin odbywają się za pośrednictwem sieci Internet oraz telefonicznie na podstawie umów zawieranych na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Sklep Internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym: https://zdrowiejjemy.pl/;
- Serwis – portal internetowy działający pod adresem https://zdrowiejjemy.pl/, w którym Użytkownicy mogą na odległość dokonywać zamówienia usług oferowanych przez Sprzedawcę;
- Sprzedawca – Magdalena Węgrzyn prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Poradnia Dietetyczna Magdalena Węgrzyn”, NIP: 6831956307, REGON: 122540383 z/s w Staniątkach pod nr 610, 32-005 Niepołomice;
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w Sklepie Internetowym lub nawiązuje współpracę w zakresie uzyskania porady dietetycznej w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową. Jeżeli określony punkt Regulaminu stanowi tylko o Konsumencie, nie stosuje się tego punktu do Klientów niebędących Konsumentami;
- Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, (2) osoba prawna, albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą w tym celem nabycia produktu w Sklepie Internetowym lub nabycia usługi dietetycznej w Serwisu;
- Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym niematerialny przedmiot własności intelektualnej Sprzedającego znajdujący się w jego aktualnej ofercie sprzedażowej w postaci ebooku, planu żywieniowego lub przepisu do przygotowania posiłku lub ich zbiory w formacie PDF będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- Formularz Zamówienia – interaktywna usługa elektroniczna dostępna w Sklepie Internetowym umożliwiająca złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i formy płatności, a także element Serwisu, przy pomocy którego Klient dookreśla takie elementy zamówienia, jak rodzaj usługi, dane zdrowotne, jego życzenia odnośnie do usługi, świadczenia dodatkowe, dane do faktury, itp.;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz umowa świadczenia usług dietetycznych za pośrednictwem Serwisu, która dochodzi do skutku po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta niezależnie od formy tych czynności;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.);
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
§ 2 Formularz Zamówienia i Newsletter
- Sprzedawca świadczy następujące usługi elektroniczne:
- Formularz Zamówienia,
- .
- Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia jest możliwe za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz Serwisu i rozpoczyna się:
- W zakresie Sklepu Internetowego – z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego),
- W zakresie Serwisu – z momentem przystąpienia przez Klienta do wypełniania Formularza Zamówienia dostępnego w zakresie świadczonych usług dietetycznych dostępnego pod adresem: https://zdrowiejjemy.pl/. Złożenie Formularza Zamówienia może nastąpić zarówno poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej drogą mailową jak i z wykorzystaniem dedykowanego formularza kontaktu dostępnego w Serwisu.
- W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
- imię i nazwisko/nazwa firmy,
- adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
- adres poczty elektronicznej,
- numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży w przypadku Sklepu Internetowego takich jak Produkt/y, ilość Produktu/ów, sposób płatności, zaś w przypadku Serwisu rodzaju i ilości usług dietetycznych. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz NIP.
- Usługa elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę w przypadku Serwisu albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- Na Newsletter można się zapisać poprzez złożenie stosownego oświadczenia w czasie składania Formularza Zamówienia. Zapisanie się do Newslettera ma miejsce z chwilą zarejestrowania oświadczenia przesłanego przez Klienta Sprzedającemu.
- Newsletter jako usługa elektroniczna świadczony jest przez Sprzedającego na rzecz Klienta nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: https://zdrowiejjemy.pl/ lub też pisemnie na adres: Magdalena Węgrzyn Staniątki 610, 32-005 Niepołomice.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa Google Chrome.
§ 3 Składanie Zamówień
- Warunkiem dokonania skutecznego zamówienia przez Klienta jest w przypadku:
- Sklepu Internetowego – złożenie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym oraz dokonanie zapłaty ceny za zamówienie i udzielenie wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych przynajmniej w minimalnym zakresie wskazanym w Sklepie Internetowym,
- Serwisu – złożenie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia dostępnego w Serwisu oraz jego zaakceptowanie przez Sprzedającego, a także udzielenie przez Klienta wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych przynajmniej w minimalnym zakresie wskazanym na Serwisu.
- Złożenie prawidłowo wypełnionego Formularza Zamówienia na Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz dokonanie zapłaty ceny za zamówienie i udzielenie wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych przynajmniej w minimalnym zakresie wskazanym w Sklepie Internetowym skutkuje w konsekwencji zawarciem prawnie wiążącej i skutecznej Umowy sprzedaży, a w związku z tym konieczność jej realizacji.
- Po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży wraz ze stosownym dokumentem księgowym potwierdzającym fakt sprzedaży, tj. paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail. Za wyraźną zgodą Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca rozpocznie spełnianie świadczenia polegające na wydaniu Klientowi treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o wynikającej stąd utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy lub na odległość.
- Wskutek zawarcia Umowy sprzedaży, o której mowa w ust. 3 powyżej Sprzedawca udziela Klientowi bezterminowej i niewyłącznej licencji do korzystania z zakupionych Produktów wyłącznie na własny użytek oraz wyłącznie w zakresie następującego pola eksploatacji: Utrwalenie i zapisanie do dwóch kopii Produktu techniką cyfrową i komputerową w celu dokonania jego zapisu i późniejszego odtwarzania. Licencja nie uprawnia Klienta do korzystania z Produktów na jakichkolwiek innych polach eksploatacji niż wskazane w zdaniu powyżej, w tym w szczególności do wprowadzania zmian do Produktu lub dokonywania jego przeróbek, a także do komercyjnego wykorzystania Produktu celem jego najmu, powielania i dalszej sprzedaży.
- Potwierdzenie przez Sprzedawcę przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia na usługi dietetyczne w formie Formularza Zamówienia dostępnego w Serwisu i udzielenie wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych przynajmniej w minimalnym zakresie wskazanym na Serwisu skutkuje w konsekwencji zawarciem prawnie wiążącej i skutecznej Umowy sprzedaży, a w związku z tym konieczność jej realizacji.
- Po potwierdzeniu przez Sprzedawcę przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia na usługi dietetyczne w formie Formularza Zamówienia dostępnego w Serwisu Sprzedawca przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży wraz ze stosownym dokumentem księgowym potwierdzającym fakt sprzedaży, tj. paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail. Za wyraźną zgodą Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca zrealizuje usługę dietetyczną po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o wynikającej stąd utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy lub na odległość.
- Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w Serwisu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu z wyłączeniem czasu, w którym Sprzedawca prowadzi prace portalowe związane ze Sklepem Internetowym lub Serwisem.
- Z chwilą złożenia zamówienia Klient nie może dokonać już żadnych zmian w Formularzu Zamówienia.
- Złożenie przez Klienta zamówienia w Serwisu pociąga za sobą obowiązek zapłaty Sprzedawcy ceny sprzedaży Produktu/Produktów lub usługi dietetycznej w wysokości określonej w zamówieniu bądź ustaleniach Stron.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 3 i ust. 6 powyżej. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
§ 4 Ceny
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie obciążenia publicznoprawne związane z zawarciem oraz wykonaniem Umowy sprzedaży. O łącznej cenie wraz z obciążeniami publicznoprawnymi Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Cena usługi dietetycznej może być uwidoczniona na Serwisu lub udostępniana Klientowi na życzenie po wcześniejszym złożeniu zapytania w tym przedmiocie. Cena usługi dietetycznej podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie obciążenia publicznoprawne związane z zawarciem oraz wykonaniem Umowy sprzedaży. O łącznej cenie wraz z obciążeniami publicznoprawnymi usługi dietetycznej będącej przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach związanych z jej realizacją, a gdy nie można ich ustalić – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia przed jego finalizacją, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Ceną wiążącą i ostateczną za świadczone usług jest jego cena podana po wypełnieniu Formularza Zamówienia jako suma zamówienia.
- Każda sprzedaż w Sklepie Internetowym lub w Serwisu potwierdzana jest fakturą VAT lub paragonem stosownie do wskazań Klienta.
§ 5 Forma płatności.
- Płatność za Produkty zakupione w Sklepie Internetowym lub za zamówione usługi dietetyczne w Serwisu może nastąpić wyłącznie w formie elektronicznej w tym przelewem on-line za pośrednictwem systemu bankowego bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy lub za pośrednictwem tzw „bramki płatności”. Sprzedawca ma prawo rozwijać formy zapłaty poprzez dodawanie nowych form płatności elektronicznych, wówczas Sprzedawca poinformuje Klientów.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy tj. ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 69 1050 1445 1000 0090 9513 9201
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatności ING Bank Śląski S.A. „Imoje” – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej ING Bank Śląski S.A. będącego właścicielem platformy „Imoje”. Regulamin platformy „Imoje” dostępny jest pod adresem internetowym https://www.imoje.pl.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem platformy „Imoje”.
- Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
- Imoje – ING Bank Śląski Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice; wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459; kapitał zakładowy w kwocie 130 100 000 zł opłacony w całości, NIP 634-013- 54- 75.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności w czasie składania zamówienia prowadzącego do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 6 Reklamacje i postanowienia szczególne względem Konsumentów
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego oraz Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz wykorzystywania zakupionych Produktów w celu ich późniejszej odsprzedaży lub powielania.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie kwestie praw i obowiązków konsumentów regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny oraz ustawa stawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
- W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres m.wegrzyn@zdrowiejjemy.pl, pod numerem telefonu udostępnionym w Serwisie lub korespondencyjnie na adres siedziby Sprzedawcy z dopiskiem: Reklamacja.
- W zawiadomieniu o niezgodności Produktu lub usługi dietetycznej z Umową Konsument powinien podać swoje imię i nazwisko, numer zamówienia, opisać przyczynę niezgodności zamówionego Produktu lub usługi dietetycznej z Umową oraz określić żądanie. Konsument może żądać od Sprzedawcy obniżenia ceny, zamiany szkolenia na inne bądź we wskazanych prawem sytuacjach odstąpić od Umowy. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, określającego kwotę, o którą cena ma być obniżona, Sprzedawca ustosunkuje się do takiego żądania w terminie czternastu dni. W przypadku braku odpowiedzi uważa się, że Sprzedawca żądanie to uznał za uzasadnione.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W razie braku odpowiedzi przyjmuje się, że Sprzedawca uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana do Konsumenta na piśmie lub innym trwałym nośniku danych.
- Zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni (liczonym od momentu zawarcia Umowy) odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem terminu na: adres mailowy m.wegrzyn@zdrowiejjemy.pl, lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- Odstąpienie od Umowy przez Konsumenta nie jest możliwe, jeżeli:
- zamówiony Produkt stanowiący treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym został doręczony Konsumentowi za jego wyraźną zgodą przed upływem ustawowego terminu uprawniającego Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy,
- usługa dietetyczna zamówiona przez Konsumenta została za jego wyraźną zgodą wykonana na jego rzecz po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań wobec Sprzedawcy. Sprzedawca dokona zwrotu należności uiszczonych przez Konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
§ 7 postanowienia dotyczące przedsiębiorców
- Niniejszy paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów niebędących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
- W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej Newsletter ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta niebędącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta niebędącego konsumentem.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§ 8 Dane osobowe Klientów
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Magdalena Węgrzyn prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Poradnia Dietetyczna Magdalena Węgrzyn”, NIP: 6831956307, REGON: 122540383 z/s w Staniątkach pod nr 610, 32-005 Niepołomice.
- W sprawie ochrony swoich danych osobowych Użytkownik może skontaktować się w tradycyjnej formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, tj. Staniątki 610, 32-005 Niepołomice oraz w formie mailowej pod adresem email: m.wegrzyn@zdrowiejjemy.pl
- Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane:
- w celu realizacji usług dietetycznych na podstawie zawieranych umów, w skład których wchodzi kompleksowe doradztwo żywieniowe dostosowane do stanu zdrowia oraz stylu życia oraz zamierzeń Użytkoniwka (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
- w celu przesyłania do newslettera o ile Użytkownik wyrazi na to zgodę;
- w celu przesyłania do Uzytkonika informacji handlowej drogą elektroniczną w postaci wiadomości e-mail, przesyłanych na wskazany adres mailowy i w formie wiadomości tekstowych SMS na wskazany numer telefonu komórkowego oraz na wykorzystywanie podanych adresu e-mail i numeru telefonu do prowadzenia marketingu bezpośredniego za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomości SMS oraz drogą telefoniczną, a także za pośrednictwem dedykowanych aplikacji specjalistycznych, do których dostęp Sprzedawca uzyskał w oparciu o umowy z dostawcami, przy czym czynności te będą realizowane na podstawie Użytkownika zgody (podstawa z art. 6 ust 1 lit. a RODO);
- w celu bezpośredniego oferowania produktów i usług własnych lub podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem potrzeb Użytkownika, przy wykorzystywaniu profilowania polegającego na przetwarzaniu danych osobowych w niezbędnym zakresie do oceny niektórych czynników osobowych, w tym osobistych preferencji i zainteresowań związanych ze świadczonymi przez nas usługami, co stanowi realizację prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) i ma na celu kierowanie do Użytkownika takich informacji i ofert, które będą najlepiej odzwierciedlały Użytkownika zainteresowanie;
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy, zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celu rozliczenia się z Użytkownikiem oraz z podmiotami władzy publicznej z wykonywanych na Użytkownika rzecz usług;
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego w tym interesu Sprzedawcy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach analitycznych służących lepszemu doborowi usług odzwierciedlającemu potrzeby Użytkowników, ogólnej optymalizacji produktów i procesów obsługi Użytkowników, budowania wiedzy o Użytkownikach, analizy finansowej przedsiębiorstwa Sprzedawcy będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- W każdej chwili przysługuje Użytkownikom prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych, przetwarzanych w celach ust. 3 pkt 3-7 na podstawie uzasadnionego interesu. Po złożeniu przez Użytkownika stosownego oświadczenia przestaniemy przetwarzać jego dane w tych celach, z wyjątkiem sytuacji, w których będziemy władni wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Użytkownika interesów, praw i wolności związane w szczególności z koniecznością realizacji prawem nakazanych obowiązków lub w przypadku, w którym Użytkownika dane okażą się niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- W przypadku wyrażenia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych osobowych w celu realizacji usług, świadczenie tych usług będzie niemożliwe do realizacji.
- Dane osobowe Użytkowników będziemy przetwarzać przez czas ograniczony, nie dłużej jednak niż:
- do czasu wycofania udzielonej zgody;
- do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, które realizujemy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – można tego dokonać elektronicznie (mailowo), telefonicznie lub papierowo;
- do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu związanego z wykonywanymi usługami w przypadku danych osobowych przetwarzanych w wyniku zawarcia umowy lub złożenia zlecenia na wykonanie usług.
- Dane osobowe Użytkowników mogą zostać przekazywane partnerom Sprzedawcy, czyli podmiotom, z którymi współpracuje łącząc produkty lub usługi, podmiotom zaangażowanym w proces organizacji usług, instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, lub innym, oraz podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. firmom księgowym, prawniczym, informatycznym, agencjom marketingowym, windykacyjnym.
- Zgodnie z RODO, Użytkownikom przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- przenoszenia danych, w przypadku ich przetwarzania na podstawie zgody,
- żądania zaprzestania przetwarzania lub usunięcia danych przy uwzględnieniu ww. postanowień.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i wykonania umowy oraz do wysyłania do niego informacji handlowych, a także do świadczenia na jego rzecz usług.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego i Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Sprzedawcy, a także pod adresem internetowym https://zdrowiejjemy.pl/. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do Regulaminu przez jego pobranie w formacie .pdf ze strony https://zdrowiejjemy.pl/ z zakładki Regulamin Sklepu. Klient ma prawo sporządzić wydruk Regulaminu.
- Wymiana korespondencji między Klientem a Sprzedawcą odbywa się za pośrednictwem: poczty elektronicznej, telefonu lub poczty tradycyjnej. Koszt połączenia telefonicznego do Sprzedawcy jest zgodny z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie. Aktualny numer telefonu Sprzedawcy widnieje w portalu.
- Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:
- zamiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego;
- zmiany form płatności;
- zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.
- Zmiana Regulaminu nie będzie mieć wpływu na złożone i realizowane zamówienia Konsumenta.
- Zamówienia przyjęte do realizacji podlegają Regulaminowi w brzmieniu obowiązującym w dacie zawarcia Umowy sprzedaży.

Dane kontaktowe
- +48 696 372 702
- m.wegrzyn@zdrowiejjemy.pl
- +48 728 688 858
- m.mleko@zdrowiejjemy.pl